Середа, 24.04.2024, 18:18
Комунальний заклад "Зачепилівський ліцей"
Меню сайту
Святкуємо разом!
Календар свят України. Граматика української мови
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота — це багатогранний і творчий процес, який складається з комплексу систематичної, цілеспрямованої, колективної, групової та індивідуальної діяльності педагогів щодо підвищення їх наукового і загальнокультурного рівня, вдосконалення психолого-педагогічної підготовки, професійної майстерності.
Принципами роботи, без дотримання яких методична робота щодо підвищення кваліфікації вчителів неможлива, є:
опора на досягнуте (підтримка позитивного досвіду, якщо є необхідність, його перебудова);
відповідність змісту прогнозуючого професійного росту потенціалу вчителя;
діагностико-дослідницький супровід передбачених змін;
інтеграція досягнень педагогічного колективу;
підвищення науковості методичної роботи на основі розумного поєднання й безперервності  взаємодії педагогічної науки і практики.
зв'язок з життям і практичною реалізацією перебудови школи, актуальність.
науковість методичної роботи.
системність методичної роботи.
комплексний характер методичної роботи.
системність, послідовність, наступність, безперервність.
творчий характер методичної роботи, максимальна активізація вчителів.
конкретність методичної роботи, урахування особливостей конкретної школи, диференційований підхід до вчителів.
спрямування методичної роботи на виділення головного, істотного в підвищенні кваліфікації вчителів.
єдність теорії і практики при всьому практичному спрямуванні методичної роботи.
оперативність, гнучкість, мобільність методичної роботи.
колективний характер методичної роботи при розумному поєднанні шкільних, групових та індивідуальних, формальних і неформальних, обов'язкових і добровільних форм і видів методичної роботи і самоосвіти вчителів.
створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи, творчих пошуків вчителя.
Зміст науково-методичного забезпечення творчої роботи педагогічних кадрів: аналіз; прогноз; рекомендації; інформаційне забезпечення; використання нових технологій, методик, форм навчання і виховання; організація діяльності експериментальних майданчиків; узагальнення і поширення педагогічного досвіду; створення системи методичної роботи; підвищення ефективності педагогічної діяльності; підвищення професійної майстерності педагогів.
Форми і засоби:
дослідження й аналіз методичної роботи;
створення банку даних;
моделювання освітнього процесу;
експертиза авторських програм;
індивідуальні консультації;
вдосконалення робочих навчальних планів;
методичні ради;
семінари, конференції, тренінги;
педагогічні майстерні;
авторські семінари;
проблемні постійно діючі семінари;
професійні конкурси.
Пріоритетні напрямки роботи:
створення методичної ради;
створення творчих груп, об'єднань вчителів;
створення банку даних про передовий педагогічний досвід (ППД);
високий рівень організації роботи методичного кабінету;
заохочення роботи вчителів за авторськими програмами;
Сучасна дійсність ставить перед педагогом завдання поновлення й поповнення своїх знань стосовно широкого кола питань, які в сукупності повинні стати змістом навчально-методичної роботи. Це розширення спектра інтегрованих, загальноосвітніх і загальнокультурних знань, філософських, методологічних, соціологічних, культурологічних, правових, економічних, технологічних, психологічних відомостей. Самоаналіз та аналіз педагогічної діяльності як професійне вміння, опрацьоване в методичній роботі, –ьце перший етап на шляху до педагогічних досягнень, цінність яких зростає від того, що професійні уміння, здійснювані в ході педагогічного процесу, віддзеркалюються в інтелектуальній поведінці вихованців.
   Завдання і зміст методичної роботи
Підвищення професійної майстерності кожного вчителя.
Збагачення і розвиток творчого потенціалу педагогів закладу.
Діагностика і визначення шляхів подолання труднощів учителів у процесі навчально-виховної роботи.
Поглиблення методичної підготовки вчителів, активне впровадження в практику роботи досягнень і рекомендацій психолого-педагогічної науки.
Стимулювання ініціативи й творчості членів педколективу.
Цільове впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на особистісно орієнтоване навчання.

 

 

Вхід на сайт
Корисні посилання
Міністерство освіти і науки України
Відділ освіти Зачепилівської селищної ради
Зачепилівська громада
Сомівська філія
Леб'язька філія
Педагогічна преса
Департамент
Департамент науки і освіти
ХАНО
Харківська академія неперервної освіти
Погода
Погода
Погода у Зачепилівці

волог.:

тиск:

вітер:

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024

Створити безкоштовний сайт на uCoz