Медіаграмотність – одна з ключових навичок, якою можуть користуватися всі люди для того, щоб запобігти поширенню маніпуляцій, фейків, і, звичайно, для розвитку інформаційної гігієни та критичного мислення.
18 лютого в усіх українських школах проводиться Всеукраїнський урок з медіаграмотності. Це допомагає привернути увагу молоді до розвитку критичного мислення.
Учні 8-А та 8-Б класу разом з вчителем Юлією БОРІШКО долучились до Всеукраїнського уроку з медіаграмотності та розглянули тему «Види реклами. Маніпуляції у рекламі». Школярі, виконуючи вправи в групах, дізнались про історію виникнення реклами, види та форми реклами, навчились характеризувати особливості рекламної продукції та розрізняти її види.
Урок не просто символічний. Наразі інформаційні атаки відбуваються щодня. Реклама постійно надає нам певну інформацію разом з певною емоцією. Ми часто потрапляємо в епіцентр дезінформації. Для того щоб навчитись правильно реагувати на рекламні маніпуляції, потрібно розвивати певні навички – а саме навички критичного мислення. На уроках медіаграмотності школярі удосконалюють свої знання та усвідомлюють впливи на правильне сприйняття різних видів інформації.
 |